1. Eerste keer met familie was bijzonder goed: fruit de mer en heerlijke sushi's a la carte besteld de anderen hadden ook van alles besteld en we hadden echt heerlijk gegeten. Daarna had ik een keer geluncht: wantan soep en weer sushi's die zijn hier zo lekker, super verse kwaliteit zalm, zalmeieren met tonijn en avocado allemaal heerlijk. En afgelopen zaterdag voor de 3e keer met een vriendin en nu hadden we all you can eat gekozen. Heerlijke hapjes: Thaise soep, peking eend met pannenkoek, garnalen met knoflooksaus, ossenhaas met een bijzondere saus.

Daarna kwam de eigenaar langslopen en hij vroeg of alles naar wens was. Ik vroeg aan hem wat hij ons zou adviseren voor onze 3e ronde bestelling. Met toestemming vulde hij onze kaart in. Hij deed voor hoe je de hapjes moest eten. De gerechtjes die hij had besteld waren over heerlijk en zo gezellig om te eten: Bibimbap. Een Vietnamese loempia had ik nog nooit zo gegeten ook met een fris blaadje sla en verse koriander, super combi, een perfect gerecht en lekker frisse kimchi erbij. Daarna een heerlijk dessert panna cotta, crème brûlée met vers fruit, ik had zonder ijs en mijn vriendin had met ijs en slagroom. Wij hebben heerlijk van het eten gesmuld. Echt een topper dit etablissement!