1. Wouters

We kwamen met 6 personen binnen, maar werden niet gezien, dus zelf maar gevraagd of we ergens konden zitten. Ruim een uur zitten wachten tot het eten kwam! Mensen die na ons binnen kwamen waren al klaar met eten voordat wij ons eerste gerecht kregen. Ondertussen nog wel een dienblad drinken in onze nek gehad, waarvoor ze wel excusses en een drankje aanboden. Het excuus van het lange wachten, was dat de vis nog moest ontdooien (hoezo vers). Zeer slechte bediening, en totaal geen horeca ervaring. Voor ons hoeft het daar niet meer.

1. Jammer dat u het zo heeft ervaren. Ik vind het heel vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten. Dit keur ik ook niet goed ondanks het feit dat er op dat moment veel tafels tegelijk binnen kwamen. Echter ben ik geheel eerlijk tegen u geweest en heb ik dit proberen te compenseren door u een korting aan te bieden. U ging hier mee akkoord. Ik dacht hiermee dat we het netjes opgelost hadden.
    Ik heb op dit moment inderdaad een paar nieuwe personeelsleden. Maar ik vind dat zij ook de kans moeten krijgen. Nu liet ze bij uw tafel helaas een flesje drinken vallen over iemand zijn jas. Maar iedereen moet het leren met vallen en opstaan. Ter compensatie daarvoor heb ik de hele tafel dan ook een drankje aangeboden.
    Jammer dat u een slechte recensie geeft ondanks het feit dat u aangaf dat verder alles wel naar wens was.