1. Ria 2269 punten

Op een doordeweekse dag wilden we hier lunchen. Het was prachtig zonnig weer dus we besloten een plekje op het buitenterras te nemen. Hier zaten al een 5 tal groepjes, dus nog genoeg plek om te kiezen. Kennelijk was het voor de twee serveersters toch erg druk (alhoewel er niemand binnen zat) want we moesten ruim tien minuten wachten eer er eens een keertje iemand kwam. Wat te drinken besteld en de lunchkaart gevraagd. Gevraagd of er een combi van twee bestaande gerechten gemaakt kon worden (calamaris en een borrelgarnituur met worst en brie), want van de borrelgarnituur lustte ik een tweetal componenten niet (worst en brie, die wilde ik laten aanvullen met calamaris). Na navraag kwam de serveerster terug: nee niet mogelijk. Moest maar een van de twee bestellen, en dan de worst en brie laten staan.

Nou, wat een service: Not! Drankjes afgerekend en een klantvriendelijkere tent opgezocht.

2,4