1. We zijn met zijn 5-en (4 volwassenen en een kind) hier gaan eten. We komen binnen in het restaurant welke modern, maar toch gezellig is aangekleed. Een soort van woonkamer idee, maar dat wat ruimer. Wat wel opvalt is dat de akoestiek vrij slecht is, waardoor het wat lawaaierig aandoet.
    Vrij snel nadat we zitten wordt ons vriendelijk gevraagd naar wat we willen drinken, maar de kaarten blijven nog even uit. Na een tijdje komen deze ook en beslissen we met de gehele tafel voor het 27,50 Euro kostende 3-gangen menu te gaan.
    Hierbij wordt gekozen voor:
    * Rundercarpaccio -> Erg lekker, goed op smaak gebracht met veel Old Amsterdam en zoute spekjes die de smaak goed ophalen
    * Gebakken champignons met ham & ui en gegratineerd kaas -> Dit was erg lekker en de portie had wellicht iets groter mogen zijn. Wel jammer was het (te) simpele getoast witbrood er bij.
    * Geitenkaas met spek en honing -> Erg lekker! Helemaal niks mis mee :)

Inmiddels zijn 4 gasten droog qua drinken (al enige tijd) en moeten we zelf toch vragen bij de bediening om een nieuwe rondje drinken.

Als hoofdgerechten wordt er gekozen voor:
    * Eendenborst met sinaasappelsaus: Een erg lekkere combi... De eendenborst filet is prima bereid en nog mooi wat rosé van binnen. De saus is niet te bitter en niet te zoet.
    * Gebakken sliptongetjes: Volgens de dames perfect gebakken en komen goed van de graat.
    * Piep kuiken: Nog lekker mals en goed hartig op smaak gebracht.
    Hierbij werden diverse groenten geserveerd (boontjes, wortel, broccoli, bietjes, etc...) frietjes (fabrieksfriet, niet spannend maar OK) en gebakken aardappeltjes (lekker krokant gebakken!)

Inmiddels zitten we allemaal met zweetpareltjes op ons voorhoofd. Dit had niets met het eten te maken, maar wel met de temperatuur binnen. Deze was 26 graden en dat is geen comfortabele temperatuur om je warme maaltijd mee te eten. En wederom moeten we vragen voor een nieuw rondje drinken.

Uiteindelijk krijgen we de dessertkaarten uitgereikt en maken we onze keuze... Helaas moeten we hier flink lang op wachten. Nadat we hier over ons beklag hebben gedaan staat dus na 45 minuten het dessert op tafel.
    * Strawberry Will: Deze wordt normaal gesproken in een mooie coupe geserveerd, maar deze was vermoedelijk op en lag nu in een soort soepbord. Deed niets af aan de smaak, maar zag er aanmerkelijk minder feestelijk uit. Het smaakte verder wel prima.
    * Flensje met warme chocolade, ijs & framboos -> Deze was erg lekker volgens mijn dochter :)
    * Coupe prosecco -> Wel netjes geserveerd in de coupe. Was erg lekker volgens een van de dames.

Nadat we ons dessert op hadden, hebben we niet geprobeerd om via de bediening de rekening te krijgen, maar zijn we direct naar de bar gelopen om af te rekenen om maar zo snel mogelijk naar buiten te kunnen naar de frisse lucht, want het was nog steeds zo warm binnen.

We hebben er erg lekker gegeten, zeker voor het geld. Met zijn 5-en waren we 180 euro kwijt wat zeer schappelijk is. Maar qua bediening & service was er toch wel e.e.a. mis vanavond. Dit had waarschijnlijk te maken met het feit dat er een grote groep (20 man) binnen zat, maar daar mogen je andere gasten geen last van hebben. En dat was nu wel het geval. Ook aan de temperatuur binnen zullen ze toch echt iets moeten doen, want dit was niet plezierig. Overigens was de bediening verder wel erg leuk & vriendelijk.

Zien ze ons hier terug? Ik weet het niet. Voor het eten zou ik geen moment twijfelen. Maar de bediening op deze manier, kan ik helaas geen voldoende geven.