1. Tom 19 punten

Interessante recenties. In Aalten hadden we 3 chinees-indische restaurants, tegenwoordig nog maar 1 en dat is deze. Ik kom er al jaren. Veel aan onderhoud aan het pand doen ze niet; het zit in een oud hotel, maar er komt bijna niemand ala carte eten, bijna iedereen bestelt afhaal en voor dat ze nu heel Aalten bedienen moet het wel vanuit een klein hokje aan de achterkant. Hetzelfde geldt voor de parkeermogelijkheden.
    Kijk je naar wat je krijgt dan is dat prima voor een afhaalchinees. Porties zijn voldoende groot en het smaakt goed genoeg, sommige gerechten beter dan de ander; het stoofrundvlees is smakelijk, de gefrituurde balletjes vind ik vaak wat minder, bij die laatste doen we de saus vaak apart. Het is duidelijk geen hoogdravend restaurant, maar we gaan er telkens weer naar toe, dus voldoende.

6,7