1. Erwin 190 punten

Erg mooi restaurant, sfeervol ingericht maar wel erg rumoerig. Terwijl het voor 30% vol zat. Wij namen het menu. Allemaal zonder twijfel originele gerechten. Tegenvaller waren de gefrituurde aardappels bij het hoofdgerecht, in de oosterse sfeer past toch veel beter een lekkere rijst of noodles. De porties waren echt te klein, geen waar voor het geld.

Kortom, een leuke, frisse aanwinst voor Helmond. Maar je kunt voor hetzelfde geld beter en meer eten.

6,3

1. Jammer dat u het zo heeft ervaren. De 3 gangenmenu is gebaseerd op de prijs van € 27.50. De ossenhaas is van 120 gram. De keuze die we gemaakt hebben om Potato Dippers te serveren is dat Westerse twist en toegankelijk te maken voor iedereen. En ook dat de productietijd beter te laten verlopen. We hebben geen grote bakplaten om ook nog noodles te maken. Gasten kunnen het wel erna vragen. Rumoerig kan wel zo zijn, we zijn al bezig om de akoestiek te verbeteren. Hopelijk zult u de volgende keer anders ervaren als u iets anders besteld. Graag verwelkomen wij u weer in ons restaurant.