1. Jaap 1205 punten

Het was al een tijdje geleden dat we hier waren, de vorige keer was het iets minder dan we gewend zijn, toch maar weer terug gegaan.

Het was weer ouderwets lekker, het smaakte prima en de prijzen zijn erg redelijk. Vlees lekker gekruid en goed gegrild. Ouzo van de zaak, of als je dat niet lust/wilt een ander drankje.

Bediening attent en werkt hard om tijdens de drukte iedereen goed van dienst te zijn.

Voor herhaling vatbaar als we weer in de buurt zijn.

Vorige recensies van Jaap

• Jaap

Hier komen we elke keer als we op de Veluwe een weekendje naar een bungalowpark gaan.

Het eten is prima, lekker op smaak en niet te vet. De aankleding misschien wat sober maar met de blauwe tinten in Griekse stijl.

Prijzen zijn erg redelijk, bediening wisselend, dames zijn attent, de Griek zelf wat houterig en murmelend wat ook wel een weer bepaalde charme heeft.

Het is geen sterrenrestaurant maar in onze ogen zeker een bezoekje waard en bij andere Grieken slechter gegeten.