1. rrrobb 6812 punten

Mijn moeder komt hier regelmatig om te eten of om af te halen. En ik ben er ook diverse malen geweest de afgelopen vele jaren. Het is geen bijzondere Chinees, maar ik heb er ook geen speciale herinneringen aan. Niet goed en niet slecht.

Gisteren weer eens wezen eten met mijn moeder. Mijn moeder komt er ook graag omdat het er geen lawaai is binnen zodat ze iedereen dan goed kan verstaan. We worden vriendelijk onthaald en kiezen een tafeltje bij het raam. Het is nog steeds diezelfde stille Chinees met een standaard uitstraling als die het in mijn herinnering was. Wel kan je er tegenwoordig ook all-you-can-eat eten vanaf 14.50 op doordeweekse dagen. In het weekend en ook op 2e pinksterdag dus kost het 16.50. Maar zoveel honger hadden we nou ook weer niet en voor 12.50 heb je er ook een prima combi van babi pangang, kou lou yuk en sateh. En die smaakte uitstekend en er was zelfs zoveel dat ik het niet op kon. We hebben de restantjes meegekregen.

Toch wil ik de volgende keer wel eens gaan kiezen voor de all-you-can-eat. Die zag er op de kaart wel aantrekkelijk uit en dan ga je toch dingen kiezen die ik anders niet zo snel zou kiezen. Maar het schijnt wel dat ook hier de porties groot zijn en dat je dus niet al te veel verschillende dingen kan proberen omdat je dan ook weer snel vol zit. Dus daar zal ik dan rekening mee gaan houden met mijn keuze.

Kortom ik zal zeker nog wel vaker blijven komen bij deze Chinees waar vooral de prijs / kwaliteit verhouding dik in orde is.