Op dit adres zit nu: Tims Touch

1. Gezellig een hapje eten na een lange werkdag werd een fiasco. We zijn met een knorrende maag en een hoop geld minder vertrokken. Bij het reserveren waren ze erg vriendelijk en behulpzaam en dat is gelijk het enige pluspunt van deze tent.

Het eten was niet warm maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik te lang heb gewacht op de rest. Helaas kwam er geen rest.. De 'malse' steak was droog en amper 50 gram.
    De twee verschrompelde asperges en twee mini tomaatjes die er op het bord waren bij gesmeten waren niet het proberen waard en zeker niet maagvullend.

Na afloop hebben we duidelijk aangegeven dat we slecht hebben gegeten, nog hopende op een goede service. Maar ook de service viel tegen, geen kopje koffie van het huis of een tegemoetkoming maar alleen: "ik zal het zeker doorgeven". Thuis hebben we alsnog de frituurpan aangeslingerd.

Wil je weinig en slecht eten voor veel geld dan zeker hier gaan eten!

2,4

1. Geachte mirjam,
    Wat spijtig om deze recente te lezen,
    Het doet me zeer hoe u,u uitlaat over het restaurant,en ik wou dat ik dit zondag gehoord had, het is altijd zo jammer dat dit op Internet moet,maar u mag uw mening zeker geven,ik hoop dat u binnenkort de kans ziet om geheel op onze kosten bij ons met 2 personen te komen dineren,dan zal ik voor u een heerlijke steak bereiden van 180 gram,want dat is echt het gewicht, en ik zal er voor zorgen dat het u aan niks zal ontbreken, met vriendelijke groet diana konings Restaurant de waterman

2. Beste Diana

Eigenlijk heb ik deels spijt van mijn recensie, het was namelijk niet mijn bedoeling om u persoonlijk te raken. Erg jammer dat deze info zondag niet bij u terecht is gekomen, deze recensie was dan wellicht overbodig geweest.
    Ik vind uw aanbod een zeer vriendelijk gebaar en ben alsnog benieuwd naar die heerlijke steak. Ik neem binnenkort contact met u op voor een reservering.

Met vriendelijke groet,
    Mirjam