1. johan 266 punten

Voor mij een schoon voorbeeld van bezuinigen op het verkeerde, namelijk vriendelijk, kundig personeel. We werden geholpen (...) door een meisje dat het woord goedenmiddag niet in haar vocabulair heeft en het woord klantvriendelijk al helemaal niet kent. Ook had ze weinig aandacht voor ons, en dat terwijl het niet echt druk was, in dit sfeervolle eettentje (eerlijk is eerlijk). Dit zorgde ervoor dat onze bestelling foutief was. Gelukkig wel beter dan de gasten naast ons die met een broodje rauwe kip zaten.
    Erg jammer, een gemiste kans, want de locatie is mooi, het restaurantje gezellig en sfeervol, maar vriendelijk personeel kan het dan helemaal afmaken. Net zoals ongeïnteresseerd personeel het kan breken. Volgende keer rij ik een paar kilometer om, naar een eettentje waar het personeel in ieder geval ons wel welkom heet.
    Het eten was goed, maar het is voor ons een negatieve ervaring geweest.

5,9