1. Vendrig

We verheugden ons op een gezellig gezinsetentje, ons enthousiasme werd echter snel minder. De bediening liet lang op zich wachten voordat ze naar onze tafel kwamen om wat drinken te kunnen bestellen. Het excuus was dat het zo druk was, dat vonden wij vreemd want er waren nog tafels vrij.. Bovendien hoor je dat niet tegen klanten te zeggen, dat is onprofessioneel. Een klant wil gewoon geholpen worden. Na het bestellen van een karaf water gebeurde er niets, vervolgens hebben wij deze nog 2x moeten bestellen voordat er wat kwam.. Ook ons kleine bruchetta voorgerechtje duurde 1 uur en een kwartier.. Ons humeur was aardig gedaald. Het eten was verder prima, maar de bediening maakte geen contact. Iets vragen of bestellen lukte niet.. We hebben het maar zo gelaten, maar dit restaurant is voor ons niet voor herhaling vatbaar.