1. Nog nooit zo abominabel gegeten. Asperges op traditionele wijze. Laat me niet lachen.

Asperges niet gaar, waterig sausje, bittere asperge ertussen dus van de 4 asperges 3 te eten, i.p.v. lekker gepocheerd eitje of eventueel vers gekookt een ijskoud keihard ei erbij. Ik vroeg om wat vers geknipte peterselie erbij, nou er was wat peterselie uit een pakje overheen gedaan en bij herhaalde vraag kreeg ik paar struikjes erbij, niets fijn geknipt, zo van mens zeur niet. Verder gebakken krieltjes erbij terwijl er gekookte aardappeltjes bij horen. Ze waren overigens wel lekker gebakken.

Eén keer maar nooit meer. Kan aan het feit liggen dat de kok nog nooit asperges heeft gegeten in Limburg of dat de mensen in Noord-Holland asperges op de wijze accepteren en het kan er ook aan liggen dat het de kok niet interesseert hoe hij iets maakt maar dit is geen pre voor het restaurant.

Ik heb het gegeten, ik heb er geen punt van gemaakt en ik heb me er maar een klein beetje over beklaagd, en ja ik moet niet achteraf zeuren... maar ik moest het toch even kwijt.