Is verhuisd naar Markt 4-6, 5301 AL, Zaltbommel onder de naam: 't Stadscafé

1. Suzanna 141 punten

Vandaag met z'n vieren hier geluncht. Binnen is het vrij klein, donker en erg ouderwets. De bediening was verschrikkelijk slecht. Zo slecht dat het leek of er mensen zonder ook maar een dag horeca ervaring aan het werk waren. De serveerster vergat ons keer op keer, als we iets wilde bestellen was het lastig om de aandacht te krijgen. Ook was het erg rustig en liepen er zeker 6 mensen in de bediening. De drankjes werden uitgeserveerd vanaf een dienblad waar ze naast vieze asbakken stonden en ook lag er een stinkend schoonmaakdoekje op het dienblad. Alles leek de bediening moeite te kosten. De koffie was gewoon vies en lauw. Tafelgenoot had een clubsandwich waarvan de bovenste boterham gedeeltelijk zwart verbrand was, iemand anders uit ons gezelschap had om wit brood gevraagd en kreeg toch voor de helft bruin brood. Zeer en zeer slecht.

2,8