Op dit adres zit nu: Fico

1. Prachtig restaurant met een goede kaart. Wij zijn er vaker geweest. Deze editie was wel meteen de laatste keer.

Met een groep een werkdiner gehad in de aparte ruimte bovenin het Restaurant. Prachtige uitzicht, maar dus ook het avondzonnetje in de ruimte. Om elkaar te kunnen verstaan moet de schuifdeur dicht blijven, anders hoor je niets meer. Toen tijdens het voorgerecht de airco het al begaf was het al snel zo warm in de ruimte dat het zeer onaangenaam werd. Verzoeken voor een andere plek werden niet ingewilligd. Het water dat nodig was om iedereen overeind te houden, moest ook 'gewoon' worden afgerekend.

Het werkdiner hebben we maar ingekort, en het heerlijke eten snel opgegeten. Een heel onaangenaam warme avond. Gelukkig is er niemand flauw gevallen, maar dit had op deze avond zomaar gekund. Het eten is prima, maar het verdiend een betere locatie dan hier het geval is.