Op dit adres zit nu: Tafelen

1. Jeffrey

Goede avond,

Ik heb hier gisteren voor het eerst gegeten en wat was ik toch verrast!!! We wilden eens een keertje wat anders proberen. Via internet op dit restaurant gekomen. Las de recensies op deze website. En waren niet allemaal zo positief. Uiteindelijk toch besloten om naar dit restaurant te gaan. Puur uit nieuwsgierigheid! Toen we eenmaal aankwamen was het van de buitenkant niet veel te zien. Pas toen je bij binnenkomst een trap moest betreden om op de 1e verdieping te komen, kwam je in het restaurant uit. Eerste indruk was groots en mooi! En voornamelijk heel druk. Het restaurant zat goed vol en dat nog wel op een woensdag. Betaald voor een 2 uur arrangement en er werd direct gevraagd of we voor het eerst kwamen en het concept kennen door de bediening. Dus zeiden we nee, en er werd gelijk uitgelegd hoe het werkte en een rondje gelopen op het eiland. Daarna naar onze tafel begeleid. Zeer vriendelijk! Totaal niet wat we verwacht hadden omdat we de andere recensies hadden gelezen. Buffet zag er netjes uit, veel keus! Vlees/vis besteld bij de koks op het eiland. Je kon zelfs zien dat ze plezier hadden in hun werk. Ondanks de drukte waren ze zelfs in voor een praatje. Zeer prettig om zo als gast ook bij hun iets te bestellen en je eigen gerecht zien bereid te worden. Kwaliteit was goed, niks om op aan te merken! 5 koks non-stop op het eiland. Allen heel vakkundig en vriendelijk aan het werk! Wat hebben wij toch genoten van het lekkere eten! En het vriendelijke personeel. En natuurlijk is de sfeer heel anders dan bij een chique restaurant.

Maar kortom dit restaurant mag er zeker zijn! Totaal niet eens met de vorige recensies! Dat is mijn ervaring. Eerste keer maar niet de laatste keer! Tot snel! Dank voor de leuke avond.

Mvg,
    Jeffrey