1. P. van de Berg

Heb een Social Deal ingewisseld bij deze zaak. Het was erg slecht. Het zou een uitgebreide schotel moeten voorstellen, maar veel te weinig sla, nog geen halve eetlepel, verlepte sla, weing friet, en deze waren ook nog eens kei-hard!! Moest ik voor de mayonaise extra bijbetalen..! Ook belachelijk, want bij de friet hoort nu eenmaal mayonaise. Het ijsje dat er zgn. bij hoorde was echt het allergoedkoopste kinder-ijsje dat er was, want ik vroeg of ik ook schep-ijs met 2 of 3 smaken kon nemen, maar dat kon niet voor die deal. Zeer onvriendelijke bediening.

Dit is echt de slechte zaak, waar ik ooit ben geweest. Ik zal het niemand aanraden. Als je een Social Deal afgeeft, krijg je echt het minste en slechtste eten wat er is. Daarom moet je ook eerst van te voren bellen, dan weten ze, oh die komt met zo'n Social Deal, dus let op, niet te veel, en geef dat oude spul maar.

Als ik hier een cijfer voor moet geven, dan is een 3 eigenlijk nog te hoog!!

2,3