Op dit adres zit nu: Switie

1. Wij hebben hier 20 mei gegeten. Als drankje vooraf een rode port en een pernod, er was geen ijs want de ijsmachine stond niet aan.. 5 minuten later komt er een glas ijs met 10 ijsblokjes?? Hadden als voorgerecht uienringen en drumsticks besteld. Als hoofdgerecht een burger en ossenhaas. Bestellen als drankje een rosé, wordt er een rode wijn ingeschonken. Helaas is ons voorgerecht niet geserveerd, oeps vergeten dus direct het hoofdmenu. Vlees, salade en bijgerechten zeer goed. Nagerecht ook zeer goed.

Bij een andere tafel was er geen zout aanwezig. Een andere tafel had geen bestek. De klant geeft aan ik heb geen bestek.. Antwoord van de bediening.. O pak zelf maar even ik heb nu mijn handen vol.

Tijdens het betalen per pin konden we zelf de bon afschuren, er was niemand om te kijken of pin betaling correct gelukt was. Kortom; heerlijk gegeten maar waardeloze bediening. Ik had als bedrijf minimaal een koffie aangeboden om de fout bij het voorgerecht te compenseren.