1. Afgelopen zaterdag hebben wij in het gezellige dorpje Epen bij restaurant Bij Giuseppe gegeten. Vooraf hebben wij de antipasti box genomen waar wij heerlijk van gesmuld hebben. Alle gerechtjes waren smaakvol en vers bereid en het zag er prachtig uit! Wat origineel.. Dit is zeker de moeite waard om vooraf te nemen! Als hoofdgerecht heeft mijn man een Filetto genomen die ook verrukkelijk was. Ikzelf heb een pizza della casa genomen. De combinatie van de pizza was erg smaakvol en rijk belegd en het deeg was voor mij precies goed. Helaas konden wij geen toetje meer op, omdat alles erg royaal was. Voor ons zouden de porties wel kleiner mogen, vooral omdat de prijs/kwaliteit meer dan goed is. De bediening was uiterst vriendelijk en gastvrij. Zeer attent en komen regelmatig vragen of alles naar wens is. De volgende dag zijn wij een ijsje bij de ijssalon gaan halen. Als wij weer een keertje in Epen zijn, komen wij hier zeker weer terug!