Restaurant is gesloten, het hotel zelf is wel geopend!

Op dit adres zit nu: Schimmelpenninck Huys

1. Op 16 februari hebben wij (mijn vrouw, twee zoons en mijzelf) hier gedineerd.

Bijgaand een puntsgewijze evaluatie:
    - de wachttijd tot de amuse was erg lang, het duurde ongeveer ruim 70 minuten voordat deze werd geserveerd.
    - ook voor de overige gangen was de wachttijd veel te lang (terwijl er slechts vier tafels in de eetzaal bezet waren).
    - het voorgerecht was prima.
    - het hoofdgerecht viel zwaar tegen, te weinig groente, slechts enkele frieten per bord en een paar zeer kleine stukjes koolvis. Ook zat er veel vet aan het vlees. Een zeer slechte prijs/prestatieverhouding.
    - de bediening straalde niet echt uit van “ik heb er zin in” en “ik ga het mijn gasten naar de zin maken”. Mijn vrouw en ik wilden allebei graag eendeborstfilet, maar kregen te horen dat dit niet voorradig was. Het aanbieden of meedenken van een alternatief door de ober bleef achterwege.
    - verder viel met name mijn zoon op (hij heeft veel horeca ervaring in diverse top restaurants) dat de routing niet logisch was, de glazen slecht gepouleerd waren en de bediening/receptie weinig uitstraling toonden.

Kortom: wat ons een betreft is het geheel dat u biedt het bij lange niet waard en is de prijs/prestatieverhouding, gelet bovenstaande punten, ronduit slecht. Wij waren nog van plan in het voorjaar met enkele familieleden te gaan high-teaen bij u, maar u zult begrijpen dat wij dit plan inmiddels hebben laten varen. Doe u er voordeel mee!