1. Locatie is prachtig, het is jammer dat het niveau verder beduidend lager is. De tafel waar wij aan zaten (binnen) had een diepe richel in het blad, waar etensresten/kruimels van vorige gasten in lagen... De bediening was niet echt heel vlot, maar wel vriendelijk.
    Het eten valt echt zwaar tegen, huisgemaakt moet met een forse korrel zout worden genomen. De tonijnsalade is niet van die uit een emmer te onderscheiden. Bij veel gerechten staat macademianoten als toevoeging. In onze maaltijdsalade ontbraken deze noten. Bij de bediening daarop gewezen, er werd nagevraagd en toegezegd dat er zo iets nagebracht zou worden. Bij een lauwwarme salade mag dat dan wel snel zijn. Vervolgens werd na enige tijd een klein schaaltje gebracht met resten uit een zak pinda's, een paar halve pinda's en heel veel miniem kruim. Vervolgens kwamen we er achter dat het stuk geitenkaas voor de onderste helft uit witbrood bestond. De hoeveelheid geitenkaas bleek daardoor wel heel minimaal. Ik heb het opgegeven en niet meer gezeurd. Ik denk dat de eigenaar en/of de chefkok daar handig gebruikt van maakt. Wij komen vaker op Terschelling en deze ervaring staat niet op zich. Ons zijn ze voorgoed kwijt als klant.

5,1