Op dit adres zit nu: Aan de Bock

1. Emile Rutten

Als je reserveert krijg je een standaard mail terug dat zij je zo snel mogelijk berichten of je reservering akkoord is. Dat doen ze echter niet. Ook niet als het vol is. Ik reserveer om 12:00 en om 15:00 uur nog geen antwoord. Bellen en dan als antwoord krijgen: we kunnen niet de hele tijd op de mail kijken en we zitten vol. Geef dat dan aan op de site dan zit ik niet te wachten... Dit is al de zoveelste keer bij het verschil. Slecht, nee zeer slecht. Arrogant zelfs.

1. Maurice Maes
    Van restaurant

beste Heer Rutten,
    Wij hebben al telefonisch proberen uit te leggen dat we niet eerder konden reageren.
    Op zaterdag zijn we vanaf 16.00 uur geopend en de eerste medewerker is dan om 15.00 uur aanwezig.
    Daarom STAAT OP ONZE SITE duidelijk dat reserveren via de mail minimaal 24 uur van te voren noodzakelijk is.
    Jammer dat daar weinig begrip voor is terwijl ik en mijn team toch ons uiterste best doen om het onze gasten naar hun zin te maken...
    Met vriendelijke groet,
    Maurice Maes