1. Dee 19 punten

De vele tienen die ik heb gezien op deze site zijn sterk overdreven. Ze zijn te duur en je krijgt veel te weinig voor de prijzen die ze vragen. Ook de smaak van sommige producten zijn niet zo denderend, ik geloof dat dit chinese uitbaters zijn en zeker geen Javanen of Sumatra en dat proef je. Verderop in Makado, ik zal de naam niet noemen, zit een beter indisch restaurant en in Groningen Semerang, die noem ik wel want die is ver weg. Deze is nog 10x beter. Die zijn werkelijk authentiek, de smaak heerlijk, de portie en prijs zeer goed. Kijk, vier stukjes kip of rundvlees en een schep groente doen het hem niet, dat mag je bij Makado ook maar voor het bedrag van € 7,75 en niet € 12,00. Veel te duur en het bakje was voor een kwart gevuld. Ik zal deze Toko Baru, letterlijk Nieuwe Toko, niet weer bezoeken. Veel te duur en de smaak is niet zo geweldig. Jammer.

3,7

1. geheel mee eens.......assendelft zit er een,super,de smaken daar.vriendelijk,goed betaalbaar