Op dit adres zit nu: OpSjtap

1. M. van Rengs

Wij hadden ook een reservering staan bij De Roerganger, door de Roerganger zijn wij (net als voorgaande berichten) niet geïnformeerd over een overname. Het personeel van Steaks and More vond het erg vervelend om dit alweer te horen van gasten. Zij hebben geen overzicht van de reserveringen van De Roerganger en zij kunnen er dus (logisch gezien) ook niks aan doen dat gasten van de Roerganger niet zijn geïnformeerd over deze overname en dus in een 'andere' zaak terecht komen.

Deze fout ligt volgens ons bij de vorige zaak en dit is niet alleen voor gasten, maar zeker ook voor Steaks and More een erg vervelende situatie.

Het personeel heeft ons direct een tafel aangeboden en we konden dus gelukkig evengoed terecht in deze prachtige zaak.
    We zijn heel erg tevreden over de heerlijke gerechten. We hebben super goed gegeten en alles was tot in de puntjes verzorgd.

Wij komen zeker terug!