1. Irene Moekardanoe-MacGillavry

Op Moederdag afgelopen zondag 10 mei eten besteld, werd gezegd dat het 1 uur en 5 kwartier kon worden, het is n.l. erg druk is. Oké! Maar nadat de tijd verstreken was, gebeld waar onze bestelling bleef. Het blaadje was nog in de keuken en het was heel druk, dus... naar mijn mening nog niets mee gedaan. Toch werd er gezegd dat wij het bestelde alsnog met een 30 minuten kunnen verwachten.

Na de verstreken tijd weer gebeld hoe het ermee stond.
    Weer als antwoord kreeg je te horen dat het heel druk was, dat het druk is, PRIMA niet ons probleem, men weet toch dat het Moederdag is! Gevraagd naar de manager, ook die kwam met een excuus dat het er druk is. Niet mijn probleem! Gevraagd wat hij er ten compensatie er tegen over staat, zijn antwoord was 1 zakje kroepoek... hahaha! Al met al een waardeloos afsluiting van een gezellige Moederdag.

Service... dat staat niet op het Menue, niet in hun woordenlijst, enfin... dat kennen ze Überhaupt niet! Dus geen sterren!

Mijn tip! Volgende keer meer personeel in de keuken en meerdere bezorgers, bij zon- en feestdagen en eventuele andere bijzondere dagen.