in Hulst

Gezellig restaurant aan de Nieuwe Bierkaai in Hulst

1. Deze week weer heerlijk bij Méditerranée gegeten. Het vlees van Martijn blijft bij ons favoriet, het is altijd perfect bereid. Ook de visgerechten, pizza's en pasta's zijn er heerlijk. De porties zijn royaal en de service is ook altijd goed! Het lekkere gratis brood met kruidenboter vinden wij ook zeker een pluspunt. Wij vinden het altijd heel gezellig om in de bankjes te zitten in het restaurant, geeft een knusse sfeer! Kortom, een echte aanrader.

Vorige recensies van Lisa

• Ik heb vorige week nog in dit superrestaurant gegeten. Het was zoals altijd weer heerlijk. De porties zijn groot. Je zal er nooit met trek buiten gaan. Ook was alles weer goed op smaak. De scampi's waren erg lekker en ook de pizza's waren prima. Alles wordt snel genoeg geserveerd en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De eigenaar van het restaurant is ook altijd vriendelijk en kwam ons naar onze mening vragen na het eten, wat wij erg leuk vonden. Kortom, een echte aanrader!