1. Vlees met saus op het bord, een kommetje met diepvriesfrites en een kommetje met diepvriesgroente. De saus was absoluut niet op juiste smaak.

Het servies lijkt op de rommelmarkt aangeschaft te zijn en er word totaal geen moeite gedaan om het gerecht er een beetje leuk uit te laten zien.

Mijn vrouw kookt lekkerder, doet er een beetje moeite voor om het er leuk uit te laten zien en we hebben mooi servies thuis. Voor hetgeen ik hier voorgeschoteld kreeg ga ik niet uit eten....

De bediening heeft geen idee wat ze naar tafel brengen en ik moest zelf mijn gerecht aanwijzen.

Amateuristisch bedrijf met een zeer slechte keuken en personeel die geen idee heeft waar ze mee bezig zijn. De sfeer is absoluut niet Iers en niet gezellig.

Gezien ze bij Dolly Dimples "normale" restaurantprijzen hanteren, ondanks ze er geen goed produkt voor neerzetten, kan ik alleen concluderen dat de prijs/kwaliteit-verhouding absoluut niet in orde is.