Op dit adres zit nu: Neos

1. Kees 28 punten

Via sweatdeal geboekt en hier voor de 4de keer met het gezin gegeten. Het viel helaas wederom tegen. De vegetarische schotel was prut gekookt, de giros was net als de vorige keer aangebrand. We bestelden mixed grill schotel zonder kipfilet maar kregen toch kipfilet met souzouki wat er bij de vorige mixed grill niet bij zat. De bediening is ronduit slecht, veelal te jong en volstrekt onervaren maar ook de oudere ervaren serveerster zat te prutsen. Er gaat veel te veel fout. Ik begrijp dat ze alleen via sweetdeal nog klanten binnen kunnen lokken maar als zelfs die er niet meer intrappen wordt het moeilijk. De sweetdeals zijn overigens lang niet zo goed als ze doen overkomen. Betaal hetzelfde of iets meer en geniet liever van een goed grieks restaurant.

Als ik hier negatieve recenties van jaren terug bekijk hebben ze blijkbaar van de talloze negatieve reacties op het eten en bediening niets geleerd of het interesseert ze gewoon niet. Een aanfluiting voor de klanten dus.....