1. Ven007

Gezien ik hier om de hoek woon kom ik hier al jaren. Vooral bij de vorige eigenaar was alles tot in de puntjes geregeld! Maar met de nieuwe eigenaar is alles langzaam maar zeker achteruit gegaan. De sfeer binnen is door kleine aanpassingen slechter geworden. De prijzen zijn schandalig duur geworden, werkelijk iedere andere frietzaak in den Bosch is goedkoper. Ze durven hier ook geld te vragen voor klein bedrag pinnen en naar de wc gaan.

Salades bij schotels zijn vies, oud en klef, bij een nasi schotel zit er niet eens een stokje saté bij (bij de oude eigenaar wel, en die was ook nog goedkoper). Verder oogt alles net niet helemaal fris en daarom kom ik hier nu niet meer. Je proeft ook gewoon dat ze te lang door bakken met het vet dat ze voor de snacks gebruiken, er zit altijd een verbrande smaak aan. Ik moet wel zeggen dat ze wel altijd even vriendelijk zijn. Maar wij gaan voortaan ergens anders, goedkoper en lekkerder!

1,7