1. Jan de Korte

Vanmiddag 7/5 hebben wij in uw restaurant op uw terras een Ceasar salade en een Makreelsalade besteld.

Uw Ceasar salade was erg slecht, de kip was gort droog en het spek smaakte ranzig maar was wel crispy. De sla oud en fluffy en de dressing zurig en smakeloos. Uw Makreelsalade was echt niet goed van smaak, de rucola fluffy en oud, de kappertje en de olijven droog.

De gastvrouw was erg vriendelijk en ging ons beklag doorgeven aan de keuken en tot onze verbazing werd ons medegedeeld dat uw kok achter de wijze van serveren staat en het eten prima was en geserveerd volgens de standaard die wij van uw restaurant “de markt” kunnen en mogen verwachten.

Wij kregen een drankje aangeboden maar achteraf nog wel even het restaurant ge-e-mailt. De reactie van de eigenaren is het volgende:

"De producten die in de genoemde gerechten zaten zijn allemaal door onze kok geproefd en wij hebben niet de zelfde klachten ondervonden".

Dat wil dus zeggen dat je niet weet wat je doet en dat je eigenlijk geen restaurateur bent maar aan het restaurantje spelen bent. Je staat er achter dat droge kip en verdroogd spullen serveren prima is. En de klant die sommelier is en 20 jaar horeca ervaring heeft liegt. Er zijn betere keuzes binnen 200m van dit restaurant.

2,4