Op dit adres zit nu: LEV by Mike

1. Een paar weken geleden genoten van het driegangen "Proef De Strandlodge"-menu. We begonnen met een lekkere amuse. Vervolgens kregen we drie gangen met lekkere mini gerechtjes. Zo konden we van alles proeven, van vlees tot vis en van groente tot fruit. Als opmerking wil ik nog even vermelden dat sommige componenten echt gifgroen gekleurd zijn, later bleek het een mousse van vis te gaan. Zonde van het mooie product om dit zo te kleuren. De smaak was overigens wél goed. Met onze eetwensen is goed rekening gehouden. Er werd niet voor de makkelijke weg gekozen (beide hetzelfde serveren) maar we kregen steeds deels hetzelfde en deels verschillende gerechtjes. Erg slim was dat de tweede gang (het hoofdgerecht) in twee delen geserveerd werd, dit in verband met afkoelen van de gerechtjes. We sloten af met een lekker dessert, al vielen deze een beetje in het niet bij de voorgaande gangen.