1. Marcel

Ik kom, samen met een goede vriendin, (bijna) elke week in De Liefhebber om even wat te drinken op hun knusse, kleine, gezellige terras. Ook in de wat frissere tijden van het jaar is het daar heerlijk toeven, want ze hebben er een prima terrasverwarming. En is het dan tóch te koud, dan is het binnen ook helemaal prima!

Wat De Liefhebber zo uniek maakt is, naast natuurlijk de prima drankjes, het heerlijke eten en de prima sfeer, het feit dat de bediening écht aandacht voor je heeft en haar vak verstaat. Ilse en Lieke zijn toppers! De anderen die er in de bediening werken ook, maar die zie ik niet zo vaak omdat die er meestal op de avond dat ik er vaak ben, niet zijn.

Daarnaast staat chefkok Astrid in de keuken prima haar mannetje en tovert samen met haar keukenteam de meest heerlijke gerechten op tafel, ook niet onbelangrijk natuurlijk, in een restaurant. ;) Wat ook zo leuk is als je er gaat eten: je wordt eerst (alleen indien je dat wil natuurlijk) in een heerlijke loungehoek geparkeerd, mag daar op je gemak uitzoeken wat je gaat eten (à la carte, tapas, het kan er allebei), en terwijl je lekker onderuitgezakt van een drankje geniet, zijn Astrid en haar keukenteam achter in de zaak aan het zorgen dat je gerechten precies zo worden klaargemaakt zoals jij het wil. En dat alles in een prima prijs/kwaliteitverhouding!

Ik hoop er nog héél vaak te mogen komen en kan deze zaak zéker aanraden!