Op dit adres zit nu: Roha

1. Wat aarzelend op een doordeweekse avond naar binnen gestapt vanwege de bezetting van een enkel tafeltje. Inrichting kwestie van smaak; redelijk strak maar toch een duidelijk Grieks tintje. Naderhand kwam er meer drukte, dus meer mensen vinden dit restaurant. Gekozen voor de mezze (19,50 per persoon). Mythos bier vanuit de fles; prima voor de Griekenlandkenner. Uitstekende rode wijn van het huis. Behulpzame gastvrouw en echte Griekse gastvrijheid. In totaal 18 schalen koud (1e gang) en warm eten (2e gang en 3e met de hoofdgerechten) met goede smaak en presentatie. Qua hoeveelheid kan ik maar 1 ding zeggen; zorg ervoor dat je honger hebt, anders gaat het echt niet op. Heerlijke feta gerechtjes, vis en vlees.
    Op je servet het basis alfabet, dus je eerste Grieks leer je al snel en je placemat kan je alvast gebruiken voor het terughalen van herinneringen of plannen van je volgende reis.
    Wij vonden het heerlijk en komen zeker terug met vrienden. Jassas!