1. Voor ons was het de eerste en meteen de laatste keer. De bediening was inderdaad wel
    redelijk. Vandaar ook de hogere score. Maar het eten was echt onder de maat. Ik ben zelf
    kok geweest in een gerenommeerd restaurant, en je kunt mij echt niet wijs maken dat hier ook maar iets
    vers bereid was. Ik durf rustig te stellen dat de soep volgens mij gewoon unox of struik is, met een kleine twist. De kipsaté was op het randje gaar, maar dan ook echt op het randje. De kip pilaf durf ik geen uitspraak over te doen, die heb ik na mijn eigen teleurstelling niet eens meer durven proeven.

De opmaak is daarentegen wel veel moeite ingestoken, maar misschien kunnen ze beter die tijd steken in
    een degelijke koksopleiding en producten écht vers bereiden.

Jean Pierre.

1. Beste Jean Pierre,

Jammer dat je dit zo ervaren hebt bij ons.
    wij zijn een lunchroom en geen gerenommeerd restaurant. Wij maken soepen zelf maar krijgen ze ook aangeleverd, de huisgemaakte soepen staan duidelijk op de kaart. Ook hebben wij duidelijk op de kaart staan dat wanneer een product niet goed is dit direct te vermelden bij ons zodat we een eventuele fout kunnen herstellen. In het geval van de kipsaté hadden wij dat kunnen doen. Het was fijn geweest wanneer je de klacht bij ons had neergelegd, ik ben zelf de hele dag aanwezig geweest in de keuken. Als ik jou verhaal lees maak ik er uit op dat het een kwestie van smaak is en daar valt helaas niet over te twisten. Evengoed respecteer ik ieders mening dus ook die van jou.

Met vriendelijke groet, L. Visser