Op dit adres zit nu: Gewoon Lekker

1. Gisteren voor het eerst enigszins verrast en tevreden Humphrey's verlaten.

De carpaccio was te nat en te klein en niet echt lekker. Volgens mij stond deze te lang te wachten in de keuken.

Het hoofdgerecht was echter redelijk goed dit keer. Ik had een biefstuk(je) wat niet echt mals was, maar wel goed bereid en smaakvol en een sucadelapje dat echt verrassend lekker smaakte. De sidedishes waren royaal en goed bereid.

Het Australian ijsdessert was lekker, maar te voorspelbaar, 3 bolletjes met een minitoefje nepslagroom (jongens, jongens wanneer leren ze toch eens die waterige spuittroep uit een busje te vervangen voor vers geklopte slagroom?!) maar om dit dessert nou aan te bieden in de kaart als een Dame Blanche... Ik heb het verband er niet in gevonden.

Alles samenvattend best ok, zeker afgezet tegen de geringe prijs (32,00 eur p.p. incl drankjes en fooi).

Vorige recensies van Rob Clijnk

• Voor wie van middelmaat houdt wel ok, maar voor wie wat meer avontuur dan een stukkie vlees met groente en patat op een kale tafel in een ongezellige ruimte wenst geen optie.

Een matigere variant van Van der Valk.