1. In het kader van 45 jaar de Rousch, zijn we op aanraden/uitnodiging van Pascale en Henri afgelopen vrijdagavond de Kreeftenspecial wezen eten. We dronken een Kir Royal met daarbij een heerlijke amuse van reefilet op tomaten mousseline. We namen vooraf een duet van kalf en carpaccio van runderhaas met een saus op basis van tonijn, en de kalfszwezerik. Als hoofd de hele kreeft uit de oven met een knoflook-kruidensaus met pijnboompitjes en tomaten concassee, spaghetti aioli met haricots verts en een groene salade. Bart schonk bij voor- en hoofdgerecht 2 heerlijke wijnen. De siciliaan was perfect bij de voorgerechten.

Na afloop nog aan de bar wat gezellig nagetafeld. Het was wederom een drukke maar gezellige sfeer. De meeste zalen waren gereserveerd en in de Vijvertuin (onze voorkeur) was het weer leuk aangekleed richting pasen. De bediening was goed gemutst en alle mensen hadden het dan ook heerlijk naar hun zin. Horeca zoals het hoort! Top.