1. De eerlijkheid gebiedt ons te zeggen dat we meer van het eten hadden verwacht n.a.v. de prachtige omschrijving van het eten op de flyer: "...de beste ingrediënten, de focus op pure smaak en de passie voor eten..." Wij maken vaak zelf verse salades met (biologische) ingrediënten en houden erg van goed eten. In de Oriental Green misten wij kruiden en verfijning. Wel was de falafel lekker en goed op smaak en de knoflooksaus lekker. De Red White Green salade was echt erg simpel. Koude tomaten zonder smaak, sperziebonen met de puntjes er nog aan op een bedje van standaard sla. Dit alles overdekt door een enorme berg kaas. Daar moet je van houden. Misschien zijn we iets te kritisch voor een thuisbezorg service, maar dan weten jullie dat de verwachtingen n.a.v. jullie folder nogal hoog kunnen liggen. Verder waren de soepjes (pompoen en linzen) prima, al mogen de bakjes wat groter. Ook de broodjes en tapenade waren prima en warm. Jammer dat de kruidenboter ontbrak.
    Wat ons betreft is dit- alles opgeteld- hierdoor niet gelijk voor herhaling vatbaar. Wel vinden we het idee en het concept erg leuk. Doorgaan en verder ontwikkelen dus! Veel succes.