Op dit adres zit nu: Schevelingen

1. Frank 657 punten

Onlangs hier gegeten met zes personen en met z'n allen gekozen voor het menu wat bestaat uit diverse kleine hapjes die je onbeperkt kunt eten. Het was druk en dan maar meteen het eerste minpunt en dat is dat je amper ruimte hebt. De bediening moet zich langs de tafels wurmen. Wellicht denkt de eigenaar, hoe meer tafels hoe meer ik kan verdienen, zonder aan het comfort van de gasten te denken. In mijn optiek behoor je enige empathie in de horeca te hebben en uit te gaan van het standpunt hoe ziet de gast dat en hoe zal deze het ervaren i.p.v. het geldelijk gewin, al is dat uiteraard ook belangrijk.

De kwaliteit van het eten was redelijk, maar niet om over naar huis te schrijven. Varkenshaas schijnt men bijna nergens goed te kunnen bereiden. Allen die het hebben genomen gortdroog gebakken, terwijl deze licht rose dient te zijn. Daarnaast hadden enkelen saté besteld. Wellicht wilde men van de gasten vuurspuwers maken, zo heet was de saus dat het gewoonweg niet meer was te eten. Alle gerechten met zalm waren goed.

Al met al ben je een tijdje onder de pannen en is het best gezellig, maar voor de kwaliteit hoef je niet te gaan. De bediening deed het goed en werkte hard.