1. Zaak ziet er mooi uit en de stoelen op het overdekte terras zaten lekker. En verder was er niets echt goed.

Arrogante bediening die totaal niet met de klanten bezig is. Het eten werd op een koud bord opgediend, waardoor het in een mum van tijd koud was. Twee keer om de rekening moeten vragen, die kwam niet, terwijl de tent nog niet voor een vierde vol zat. We zijn toen maar opgestaan en zelf naar kassa gelopen.

Er werd nog gevraagd of het had gesmaakt. Ach ja, nou ja, het eten viel nog wel mee al was het niet bijzonder. Maar we gaan niet meer terug.

1. Geachte mevrouw, Wij vinden dit erg vervelend om te lezen. Graag willen wij persoonlijk contact met u opnemen hierover, voor het hele verhaal. Kunt u uw contactgegevens mailen naar info@bighoreca.nl? Mvg, Directie restaurant Clooney