1. Rudy 120 punten

Na eerst wat op het terras gedronken te hebben besloten we met een groep van 11 man hier te gaan eten. We zaten aan een mooie grote tafel, bijna achterin. Het zag er zowel binnen als buiten prima uit. Een uitgebreide menu kaart met Italiaanse gerechten, doch geen pizza's (hoeft ook niet). Absoluut goede bediening. De ober onthield onze 11 verschillende bestellingen en bracht ze later ook nog bij exact de juiste persoon. We hebben hem een klein applausje gegeven.
    Het eten was uitstekend. Misschien waren de prijzen wat aan de hoge kant, maar de dag ervoor hadden we aan het Scheveningse strand gegeten en vergeleken daarbij was het zeer betaalbaar. Enige minpuntje vonden we dat we vanaf onze plek de toiletspray op de toiletten erg goed konden ruiken. De deur ernaartoe konden we niet sluiten omdat ook de keuken daar in de buurt was.