1. Conchita barentsen

Entrecote bar slecht. Tijd tussen voor en hoofdgerecht nihil. Eigenaar eerst ronduit bot daarna draaide hij bij. 55.25 voor twee stukjes vlees. Dan liever thuis eten met Joris. Dames in de bediening zijn netjes.

1,7

1. Amigo
    Van restaurant

Als aller eerst wil ik zeggen dat ik had gemerkt dat er veel werd gevraagd en aangepast door jullie. Ik onthoud de klachten die ik krijg en ik weet ook van wie dit afkomt. De bediening wou net afruimen en toen vertelde ze me dat er een probleempje was. De tortillachips moest een bijgerecht zijn maar we hadden dit van te voren op tafel gelegd omdat we weten dat je de tortilla chips kan eten wanneer het je uitkomt. Jullie hadden 1 voorgerecht dus we hadden netjes gevraagd of we dit anders moesten wegbrengen, de chips, en dat hoefde niet. We konden dat heel makkelijk oplossen. Daarna werd er gezegd dat er guacamole salade was besteld maar dat hebben wij ten eerste niet op de kaart? En toen hebben jullie jullie excuses aangeboden. Hoe het hier staat beschreven is niet netjes. Ik waardeer feedback maar niet op zo'n manier. Het klopt niet. Daarna werd er gezegd dat het hoofdgerecht te snel kwam na het voorgerecht. Dat kwam omdat alle klanten al weg waren en jullie 1 voorgerecht hadden, wou ik het wat vlotter laten komen. Het laatste was, jullie hadden alles opgegeten en toen werd er nog gevraagd of alles verder oké was.... Netjes afgeruimd. En het ging niet om 2 stukjes vlees van 55 euro, dit was het totale bedrag inclusief drankjes, voorgerecht en bijgerecht. Een tip voor de volgende keer dat jullie besluiten ergens te gaan eten, de bediening is hartstikke vriendelijk maar vaak zijn de klanten dat ook... Bedankt, Amigo.