1. Het eten was goed, maar de prijs /kwaliteit verhouding vind ik slecht. Voor het geld wat ik hier moest betalen, had ik toch wel meer verwacht. Het personeel liep ook rond met een gezicht van "het is dat ik moet werken, maar anders" Dus voor ons een ander restaurant als we nog eens in Epe komen!

3,3

1. Henk Huiskamp
    Van restaurant

Beste Sonja,

Aangezien je niet met ons in contact wilt komen, toch even een reactie op deze recensie. Normaal gesproken reageer ik niet zo snel in het openbaar, maar ik vind het jammer dat zoiets niét wordt aangegeven bij het afrekenen, maar wél op het "wereldwijde web" wordt gezet. "De prijs/kwaliteit verhouding". Excuses dat het niet aan jullie verwachtingspatroon heeft voldaan, maar hier zijn de meningen over verdeeld, gezien de vele positieve reacties en recensies. "Klantonvriendelijk, en het is dat ik moet werken"???? Dit is normaal gesproken niet onze werkwijze, en mag zeker ook niet gebeuren, onze welgemeende excuses hiervoor. Gelukkig heeft 99% van onze gasten een andere mening hierover, wat blijkt uit bijna alle voorgaande recensies. Het kan ook niet zo zijn, dat er louter positieve bevindingen op Eet.nu geplaatst worden, daar ben ik me ook terdege bewust van. Ik vind het alleen jammer dat dit bij jullie niet gelukt is, en dat u geen contact met ons wil, om het één en ander toe te lichten. Wij streven er namelijk wel naar, om elke gast met een tevreden én voldaan gevoel huiswaarts te laten keren. Vandaar deze reactie.

Met vriendelijke groet,
    Henk Huiskamp
    Eet- & Drinkcafé De Slimmerick.

Henk Huiskamp, Eet- & Drinkcafé De Slimmerick.

2. Deze recentie van "Sonja" staat haaks op mijn bevindingen zoals ik het bedrijf ken. Ik denk dat er hier sprake is van jaloezie, of gewoon lopen zeuren "omdat het kan".
    Dus, en weer doooorrr.....