1. Leuk restaurant:

Gezellige ambiance, gastvrije bediening en natuurlijk lekker eten!

Het restaurant heeft een nette en schone uitstraling. Nodigt uit om lekker plaats te nemen. Een klein puntje van kritiek: ondanks de terrasverwarmers in de serre, was het toch een beetje koud bij het raam (enkel tegen het einde van de avond).

De bediening is gastvrij en weet waar ze het over hebben (althans de gastvrouw). Verder is het bedienend personeel keurig en netjes. Wat mij persoonlijk betreft mag het wel iets losser, maar is een kwestie van smaak...

En dan natuurlijk het eten: Prima!

Helaas was de tournedos op en konden wij deze niet meer bestellen. De kaart (en de bediening) bood echter genoeg andere keuze. Het tempo van het uitserveren van de gerechten was top. Precies genoeg tijd tussen de gangen om geen gehaast gevoel te krijgen maar voldoende om van elkaars gezelschap te genieten. En over de kwaliteit van het eten kan ik kort zijn: prima!

Kortom: zeker de moeite waard om te proberen!

Al met al een leuke avond gehad. En dat de tournedos helaas op was, nemen wij maar voor lief! Kan natuurlijk een keerje gebeuren.