1. Ferry 25 punten

Wij zijn afgelopen vrijdagavond met vrienden weer wezen eten bij Petra en Gerard van La Porte Salute. De allereerste keer dat wij bij de nieuwe eigenaars van La Porte Salute zijn wezen eten waren wij verbaasd bij het zien van het interieur, het was zo anders dat we echt met open mond rond keken. Onze gedachten waren nog van het volle interieur van de vorige eigenaar, maar nu moderner en toch huislijk. Wij hadden onze vrienden al ingelicht dat het er nu anders uit ziet, aangekomen waren ook zij verbaasd maar vonden het toch ook mooi.

Wij werden ook vriendelijk ontvangen door de gastvrouw Petra, werd gevraagd aan ons waar wij wilden gaan zitten, tafel 3 graag. Na de bestelling te hebben opgegeven en het voorgerecht te hebben gegeten (de Bouillabaisse soep is ook nog steeds smaakvol en vol romig) kregen we een leuk wek potje met rabarbermoes als tussendoortje voor het hoofdgerecht. Ik eet geen rabarber dus ik hoefde niet, maar de dame die het bracht zei toch maar eens te proeven, en of het lekker was heb zelfs 2 wek potjes rabarber op.
    Ons hoofdgerecht was bij ieder anders, 1 x asperges met beenham, 1 x Tong file, 1 x ossenhaaspuntjes en T-boonsteak. Gastvrouw Petra kwam langs om te vragen of alles naar wens was, en wij zeiden dat het weer perfect was.

Al met al was deze avond weer geslaagd wat het eten en de gezelligheid onderling betreft, en ook met Petra als gastvrouw. Wij komen zeker weer terug.

Groetjes, Anneke en Ferry

1. Goedemorgen lieve Anneke en Terry wat een mooie recensie zeg hardstikke bedankt zeg wordt er helemaal verlegen van fijn weekend en graag tot ziens groetjes Petra Heijnen La Porte Salute