Op dit adres zit nu: Emirdag Köftecisi

1. Eerst de positieve puntjes. 1. De telefoon wordt hier bijna altijd keurig beantwoord en je wordt goed te woord gestaan. 2. Het eten is altijd erg netjes en geordend verpakt in een bak met verschillende bakjes voor het vlees, de groente, de aardappelen etc. 3. De roti's zijn bijna altijd wel lekker.

Dan de minpunten. 1. Het eten verschilt jammer genoeg te vaak van kwaliteit, afhankelijk van wie er in de keuken staat en hoeveel zin het personeel heeft. In een maand heb ik hier 4 x eten afgehaald. De eerste x was het lekker, de 2de x minder, de derde x zoals de 2de x en een paar dagen terug was het dramatisch. In het gedeelte voor het vlees was er geen jus maar olie. PURE olie. Het vlees zwom er letterlijk in, zoveel olie. De groente en aardappelen leken niet vers. Broodjes kipkerrie kosten voor een reden €1,50; heel erg weinig vlees en uitjes/augurken. Nauwelijks belegd dus.

Een patroon in kwaliteit houdt klanten vast, en juist dat mis ik hier. Daarom zal ik hier voorlopig niet meer eten.