Op dit adres zit nu: Grand Café Noordeinde

1. Nicolette

Wat een nare bijsmaak van deze leuke zaak! Eten was heerlijk, bediening in eerste instantie vriendelijk, totdat de rekening kwam... We hadden 2x de clubsandwich zalm, 2 Fanta, 1 Appelsap, 1 cola light en twee bordjes patat met mayonaise en Frikadel. Totaal 42,50!! Want dat bordje patat moest een kindermenuutje voorstellen. Het kostte 8,50!! Exclusief drankje, alleen met ongevraagde appelmoes en plastic mini frisbee. De clubsandwich was 7,50 dus dan verwacht je toch nooit zo'n prijs? Het stond niet op de menukaart, dus verwacht je een normale prijs. Ook na protesteren bleef het die prijs. Dus hier komen we nooit meer!

3,2

1. W. Maat
    Van restaurant

Beste Nicolette, wel willen wij u graag attent maken dat u in ons naastgelegen restaurant EetKafe heeft geluncht. Hier worden dan ook andere prijzen gehanteerd dan bij ons in KafeTaria. Onze excuses voor ontstaande onduidelijkheid.
    Met vriendelijke groet, KafeTaria