1. angelique

Zeer slecht. Eten is niet te eten. Patat is slaap en smaakt echt vies. En heel erg niet klant vriendelijk personeel. Maken veel fouten en ontkennen dit. Ze geven de verkeerde spullen mee aan mensen.... had 1x 2 friet en 2x frikandellen. Kreeg 2 friet oorlog en 2 bami happen?? Ook geven ze andere mensen mij bestelling gratis mee. Ik maakte het kassa meisje attent dat ze het niet goed deed maar moest gaan zitten en me bek houden. Minuutje later zeg de frietbakker hey waar is dit en dat ? Uhh in dat tasje erbij gedaan, die meneer is al weg. Dus ik zei tegen haar zie je nou wel. Zeg ze ja we maken nieuwe, wacht maar weer 15 minuten. Dus andere mensen krijgen mij bestelling gratis mee en ik moet betalen en bijna 40 minuten wachten. Nou heb mijn geld terug gevraagd en ben weg gegaan. Zo ga je niet met klanten om, zeker niet als je friet al nergens naar smaak... nee ik ga er nooit meer heen. 4x geweest 1x middel 2x slecht. En 4e keer met lege handen naar huis !