1. Afgelopen vrijdag met de kids wezen eten. We hadden gereserveerd maar doordat ik in de file stond waren we later. Gebeld: was geen probleem, we zouden mogelijk dan wel even moeten wachten. Dat 'even' werd ruim een half uur en we waren niet de enigen met deze ervaring. Doordat wij duidelijk aangaven dat we hadden gereserveerd en daarom verwachtten dat we snel een tafel zouden kunnen krijgen werden wij uit de rij geplukt en mochten naar binnen. Nogal veel schuine gezichten (logisch, want vreemd).
    De manager liep duidelijk te stressen en dat kwam de sfeer niet ten goede. Het eten was gelukkig prima en de bediening was oke. Complimenten voor 1 serveerster die net terug was van vakantie; een geboren vakvrouw. Mede dankzij haar komt de service nog op een mager viertje. Al met al vonden de kinderen het geweldig, ook dankzij het inderdaad vrij forse bedieningstempo, wat ik ook in andere recensies tegenkwam.
    Ik denk dat probleem hem zit in het management dat naar mijn idee gaat voor zo snel en zo veel mogelijk, zonder daarbij het belang van de klant voorop te stellen. Jammer!

6,5