1. Het blijft tobben bij Willaerts, prachtige locatie om wat te drinken, maar het eten is niet om over naar huis te schrijven en de gastheer redelijk arrogant. We hebben een captainsdinner gedaan, eerst naar Dordrecht waar je het hoofdgerecht kreeg, goede ontvangst, goede uitleg, goed eten, ook in Zwijndrecht voor het hoofdgerecht werden we vriendelijk ontvangen, wederom een goede uitleg van wat wat er op het bord werd geserveerd, daarna naar Willaerts, zucht, dat viel tegen, ontvangst was lauw, men wilde de koffie voor het toetje serveren, toen wij aangaven dit andersom te willen, werd het toetje op onze tafel gekwakt en wat het was moesten we zelf maar raden, geen uitleg. Vandaag op Koningsdag met een grote groep op het terras gezeten, was gezellig, maar toen we van het toilet gebruik wilden maken moesten we hiervoor ook nog eens 50 cent betalen! Schandalig! We wonen op loopafstand van Willaerts, maar ons zien ze voorlopig niet meer terug!