1. I.v.m onze 47 jarige trouwdag met enigste zoon, schoondochter en 6 jarige kleinzoon heerlijk gegeten in dit Japans restaurant. We hadden een tafel bij het raam in een Tatami (verhoogde zitkuil waarin je zonder schoeisel plaats neemt). Bij eerste drankje ontvangen met een amuse. Door vriendelijk personeel op accurate wijze geholpen. De menukaart is overzichtelijk maar omdat je bij de toch wel pittige prijzen snel het overzicht kwijt raakt is de verleiding groot te kiezen voor een Tao-menu van € 35 pp. Uitgezonderd de 6 jarige kleinzoon, die a la carte wilde, hebben we hier geen spijt van gehad. Was bij eerste ronde een uitgebreid scala "Sushi's" met garnalen, zalm, avocado, maar ook combinaties met mango, zalm en tonijn. De tweede ronde was een "Zenzai mix": Yakitori (2 kip-spiesjes) gecombineerd met een stukje heilbot. En als 3de ronde en hoofdgerecht "Tappan yaki": de Black Angus Beef met bakje heerlijk gebakken rijst. IJs en koffie toe voor totaal € 225, een aanrader als je eens wat te vieren hebt!!