1. Ik heb een slechte ervaring met deze zaak. Het eten is op zich prima, maar de bediening, zo slecht. De leus "Klant is koning" komt werkelijk niet in hun woordenboek voor. En ik vind dat persoonlijk heel kwalijk.

Mijn vriend en ik hebben er gisteravond gegeten. Het duurde eerst al heel lang voor we de menukaart kregen maar ook de tijd tussen de gangen door duurde lang. Maar oké, dan heb je nog zoiets van, het eten is prima en aangezien je toch geen haast hebt dan vergeef je ze het.

Helaas kreeg mijn vriend bij het hoofdgerecht last van zijn maag en het was niet verstandig voor hem om door te eten. Omdat hij zijn gerecht nog maar voor de helft op had maar het wel lekker vond, vroeg hij aan de bediening of ze het voor hem in wilden pakken om mee te nemen. Dat wilde ze wel voor hem doen.

Vervolgens komt ze een tijdje later terug met de rekening en de mededeling dat zijn gerecht per ongeluk toch is weggegooid, waarschijnlijk door miscommunicatie. Dat vond mijn vriend heel jammer en dat zeiden we ook. "Ja, ik kan er ook niets meer aan doen, sorry " werd er gezegd en daarna wilde ze weglopen. Oftewel, jammer maar helaas, jullie probleem maar betaal maar lekker voor het hele gerecht. Dat vond ik al raar, en het frustreerde me dat ze schijnbaar geen reden zag om "hun fout" recht te breien tegenover ons (de klant die je toch ten alle tijden tevreden wilt houden?). Dus ik vroeg haar of ze niet iets konden regelen, omdat we anders 20 euro betaalden voor een gerecht waarvan mijn vriend maar de helft op heeft kunnen eten omdat door hun fout de helft is weggegooid.

Ze ging het navragen bij de manager en zei vervolgens dat er niets te regelen viel. Toen opperde ik nog of er dan misschien een drankje af kon, dat kon maar dan niet degene die we al genuttigd hadden, maar we konden van haar gratis een nieuw drankje krijgen. Omdat we nog naar de bios gingen hadden we daar geen tijd voor dus gingen daar dan ook niet op in.

Bij de kassa aangekomen werd daar beleefd gevraagd of het eten ons gesmaakt had. We zeiden dat we prima gegeten hadden maar vertelden ook dat de helft van het hoofdgerecht van mijn vriend in de prullenbak lag door hun fout. Het meisje bij de kassa schrok ervan en vond het heel raar, ze ging meteen naar de manager toe die vervolgens naar ons toekwam.

"De serveerster heeft sorry gezegd, we hebben jullie al een drankje aangeboden... " - ja toen wij het opperden, maar dat was hun intentie niet! Dus nog een keer gezegd dat ik het raar vond dat ze ons laten betalen voor een heel hoofdgerecht terwijl de helft ervan door hun toedoen in de prullenbak ligt. Maar nee, korting konden ze niet geven zei de man en op mijn reactie dat ik er klaar mee was, dat we het zouden betalen maar er echt nooit meer terug zouden komen antwoordde hij alleen maar "prima toch". Zo zelfingenomen, zoveel arrogantie, ik ben er nog steeds zo kwaad om!

Als je zo met je klanten omgaat ben je totaal ongeschikt voor in de horeca!!

Dus nee, ons zie je daar niet meer en iedereen die klantvriendelijk wil worden behandeld raad ik ook aan om ergens anders te gaan eten.